Ako nakupovať - Velkoobchod

rekonstrukció alatt


Webshop informácie: 0911/700 061

Objednávka a potvrdenie

Pre úspešné dokončenie objednávky, ju potvrdte v košíku dole "Potvrdenie objednávky". Ak objednávka nebude ukončená správne systém Vám zašle upozorňujúci email.

Dopravné

Ak hodnota nákupu je nad €, poštovné neúčtujeme. Pri nákupe za menej ako €, účtujeme za prepravu € (expresná zásielka - kuriér). Cena zásielky je v rámci Slovenska.

Registrácia

Pred nákupom sa zaregistrujete kliknutím na odkaz registrácia v hornej časti. Registrácia je jednoduchá a rozdeluje sa na súkromnú osobu (bežný spotrebiteľ), alebo na organizáciu (firmy). Pre úspešnú registráciu hviezdičkou [*] označené kolónky musíte vyplniť. Obzvlášť dôležité je vo formulári Vaše telefónne číslo, kde si preverujeme detail,a na ktoré tiež budete avizovaný pre doručenie zásielky.

Prihlásenie

Ak ste sa raz už úspešne zaregistroval, môžete sa kedykolvek prihlásiť. Vaše údaje ostanú zachované. Prihlásiť sa môžete kliknutím na ""

Strata hesla

Pri stratení hesla systém Vám zašle Vaše už registrované zabudnuté heslo na email, stačí zadať Váš email. Po kliknutí na ""zadajte Váš registrovaný E-mail, na ktorý sa Vám automaticky zašle Vaše heslo. Trpezlivo vyčkajte, môže to chvílku trvať.

Vaše poznatky a žiadosti

Budeme veľmi radi ak nám zdelíte Vaše skúsenosti a poznatky alebo zvláštne požiadavky, a napíšte ich administrátorovy na: E-mail

   



1. Spôsob objednávania

Tovar si môžete objednať priamo on-line v našej e-predajni. Pokiaľ Vám nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu , kde uvediete presný názov tovaru, počet objednaných kusov, Vašu presnú adresu a telefónne číslo. Podľa požiadaviek objednávku môžete zaslať aj písomne na adresu uvedenú v kontakte , prípadne volajte na kontaktné telefónne číslo, radi Vám odpovieme na Vaše otázky.

Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári.

2. Povinnosti predávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
3. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:

1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
2. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
3. Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
4. Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
5. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho
predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

Späť na obsah

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad nám tieto závady oznámiť.
2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Späť na obsah

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru, nemenia sa v objednávke pri znížení alebo zvýšení cien v budúcnosti. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.
Zľavy za tovar sa vypočítavajú z odporúčanej maloobchodnej ceny stanovenej dodávateľom ku dňu poslednej aktualizácie alebo sprístupnenia tovaru na stránke. Všetky uvedené zľavy sú nekumulovateľné.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru je pripočítané poštovné.

Späť na obsah

5. Dodacie podmienky

Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednorazovo, to znamená, že ak niektorú z objednaných tovarov nemáme na sklade, pošleme len ostatné objednané položky (na čo vás vopred upozorníme zaslaním potvrdzujúceho e-mailu, prípadne formou SMS - preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy e-mailovú adresu, aj telefónne číslo), ktoré máme a k chýbajúcim sa už nevraciame - len v prípade, že nám neskôr pošlete ďalšiu objednávku na tieto produkty, alebo ak sa dohodne inak. Ak položka je označená "na dotaz" to znamená že nie je na sklade, dodací termín je potrebné preveriť.

Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nebudeme môcť produkty na objednávke dodať, zálohu zákazníkovi vrátime v plnej výške.
Späť na obsah

6. Termín dodania

Dodacia lehota je najneskôr do 2 - 3 týždňov po obdržaní objednávky. Tento termín je však hraničný, zvyčajne Vám tovar príde do 3 pracovných dní, štandardne na druhý deň. V prípadoch, keď tovar potrebujete do určitej doby, je dobré uviesť aj dátum dokedy by ste ho potrebovali, aby sme Vám mohli objednávku vybaviť v čo najskoršom termíne.

V prípade špecifických požiadaviek na tovar, ktorý nemáme v ponuke a budeme Vám schopní ho zabezpečiť, sa termín dodania predlžuje z toho dôvodu, že väčšinou ide o tovar, ktorý nám dodávajú zo zahraničia, a preto sa aj dodacia doba predlžuje. O zmene dodacej doby Vás budeme informovať pri potvrdení Vašej objednávky. Na takéto produkty však neposkytujeme žiadne zľavy. Platí vždy cena, ktorú Vám uvedieme v informačnom maile.

Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná, v ozname vždy uvádzame podacie číslo.

Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 3 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne mailom.
Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.

V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame Vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky...).
Ak si objednáte tovar, ktorý sa vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja, okamžite po zistení tejto skutočnosti Vás budeme kontaktovať (e-mailom, prípadne telefonicky).

Späť na obsah

7. Spôsob dodania

Objednaný tovar zasielame poštou alebo kuriérom na dobierku, prípadne platba online. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list, prípadne aj najnovšie informácie o novinkách. Pri objednávkach zo zahraničia si vopred dohodneme podmienky aj spôsob dodania a platby.

Späť na obsah

8. Prepravné/dopravné

Prepravné za objednávku je voliteľná pri objenávaní. Pri objednávke nad € prepravné neúčtujeme. Balné neúčtujeme.

Pri objednávke zo zahraničia poštovné vypočítávame individuálne podľa hmotnosti zásielky a adresy dodania. Tovar zasielame len do krajín Európskej únie. Objednávky do zahraničia vybavíme až po uhradení vopred.

Späť na obsah

9. Zrušenie objednávky

Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť do 2 hodín.

Podmienky zrušenia objednávky

Ak po odoslaní objednávky v priebehu 2 hodín zistíte, že Vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez udania dôvodu. Zrušenie nám zašlite . Obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

Vrátené zásielky


Pokiaľ si zákazník nestihol alebo nemohol zásielku prebrať v stanovenom termíne a informuje nás o tomto vopred alebo po zaslaní našej výzvy, zásielku na jeho požiadanie pošleme znova až po zaplatení vystavenej faktúry vopred na náš účet, avšak náklady s tým spojené mu musíme znova účtovať.

Späť na obsah

10. Reklamácia

Pred prevzatím a zaplatením zásielky, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že Vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. V takomto prípade Vám pošleme zásielku novú. Môže sa stať, že prepravca poškodí zásielku nevhodnou manipuláciou.

Záručná doba
Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra alebo dodací list, ktorý slúži zároveň ako záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu.

Späť na obsah

Reklamácia sa vzťahuje len na:

- preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Reklamácia sa nevzťahuje na:

- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru

Postup pri reklamácii
Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

1. Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je Vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

2. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo v cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

3. V prípade, ak zistíte výrobné chyby, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom. My vám zašleme Reklamačný protokol a tento spolu s chybným tovarom je potrebné na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou zásielka nebude prijatá.

Doba vybavenia reklamácie

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.


O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.

Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

11. Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie

V prípade, kedy je predaj tovaru (resp. realizácia predmetu plnenia) uskutočnený na základe zmluvy uzatvorenej pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku (najmä elektronický obchod na Internete), má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť do 7 dní od prevzatia plnenia. Iba v prípade, pokiaľ by dodávateľ neodovzdal spotrebiteľovi informácie, ktoré je podľa § 12 zákona č.108/2000 (zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji) povinný odovzdať, činí táto doba 3 mesiace od prevzatia plnenia. Ak sú informácie riadne odovzdané v jej priebehu, dochádza k ukončeniu trojmesačnej doby a začína od tej doby trvať doba sedemdňová. Spotrebiteľ však nemôže odstúpiť od zmlúv vymenovaných v § 12 odst. 5 zákona č.108/2000 (zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji), ktorými sú najmä zmluvy na dodávku počítačových programov, ak porušil spotrebiteľ ich originálny obal, zmluvy na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa, zmluvy na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli dodávateľa a ďalšie zmluvy vymenované zákonom.


Oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku musí byť dodávateľovi doručené do skončenia doby pre odstúpenie a dodávateľovi musí byť riadne vrátený kompletný tovar (plnenie) v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli spotrebiteľovi dodané. Pre rýchle vybavenie veci je nutné vrátiť tovar na rovnakú adresu dodávateľa, ktorá je v dokladoch k tovaru uvedená ako miesto, z ktorého bol tovar kupujúcemu odoslaný. Dôsledkom odstúpenia je povinnosť strán vrátiť si všetko, čo podľa zmluvy dostali. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie spotrebiteľ. Po odstúpení a riadnom vrátení tovaru spotrebiteľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu vrátiť spotrebiteľovi čiastku zaplatenú za tovar.


Zmluvu uzatvorenú na diaľku so spotrebiteľom možno zrušiť len za podmienok stanovených zákonom.

Späť na obsah

12.Registrácia

Pred nákupom sa zaregistrujete kliknutím na odkaz registrácia v hornej časti. Registrácia je jednoduchá a rozdeluje sa na súkromnú osobu (bežný spotrebiteľ), alebo na organizáciu (firmy). Hvizdičkou [*] označené kolónky musíte vyplniť pre úspešnú registráciu. Obzvlášť dôležité je vo formulári Vaše číslo, kde si preverujeme detail, a na ktoré budete avizovaný pre doručenie zásielky.

Späť na obsah

Základná orientácia na stránke

  • Kliknutím na logo SEGA Audio sa dostanete z ktoréhokoľvek oddelenia v obchode na hlavnú stránku.
  • V ľavej časti obchodu sú možnosti pre vyhľadávanie, kategórie jednotlivých oddelení a odporúčaný tovar.
  • Hlavná lišta "WebShop" sa objavý po prihlásení do Webshopu, umožňuje rýchlu navigáciu, a poskytuje informácieo obchode akými sú:  Košík, predchádzajúce objednávky .... V pravom hornom rohu sa zobrazuje cena nákupu celkom s DPH, bez poštovného.

Oddelenia

Tovar v našej e-predajni je pre lepšiu prehľadnosť rozdelený do jednotlivých oddelení, ktoré sa nachádzajú na ľavej strane stránky. Kedykoľvek kliknete na niektorý názov oddelenia, okamžite sa Vám na ľavej strane ponúkne prehľad kategórií, ktoré sú do oddelenia zaradené.

Katalóg tovaru

Vybraný tovar sa zobrazuje v katalógu v 3 riadkoch (možnosť prepnutia na 1/ riadok).

Tovar

Kliknutím na obrázok tovaru, získate podrobné informácie o tovare, ktoré sa zobrazia na samostatnej strane.
Každá položka katalógu obsahuje základné informácie o predávanom tovare, popis, ukážky, náhľady, zaslať tovar na mail, prípadne napísať dotaz.. Ak je tovar uvedený so zľavou, pri tovare sa zobrazuje zľavnená cena, pôvodná cena sa nachádza vľavo .
Informácie o tovare máte možnosť vytlačiť (katalógový list v pdf), poslať tip na tovar známemu na mail alebo vložiť do košíka.

Vyhľadávanie

Na vyhľadávanie tovaru sa v hornej časti ľavého panela nachádza Vyhľadávanie.

  • Jednoduché vyhľadávanie - pre jednoduché vyhľadávanie je potrebné do políčka zadať názov hľadaného tovaru, prípadne jeho časť. Po stlačení klávesy Hľadaj sa zobrazí všetok tovar, ktorý v názve obsahuje dané slovné spojenie.
  • Rozšírené vyhľadávanie - pokiaľ chcete vyhľadávať tovar podľa rôznych kritérií, stlačte Rozšírené vyhľadávanie. Na zobrazenej stránke môžete hľadať tovar súčasne podľa viacerých kritérií.

Nájdite pre mňa...
Nenašli ste v našom kníhkupectve knihu, ktorú by ste chceli? Napíšte nám cez Formulár , prípadne na adresu: .
Naša internetová stránka ponúka svojim zákazníkom široký výber, napriek tomu sa môže stať, že tovar, ktorý hľadáte, na našej stránke nenájdete... a nenájdete ho ani v žiadnom inom e-shope.
Aj Vám sa to už stalo?
V takom prípade stačí, keď vyplníte formulár v oddelení Kontakt , uvediete v ňom všetky potrebné údaje o tovare, ktorý hľadáte a kontakt na Vás. Našou úlohou bude Vami hľadaný tovar nájsť a poslať Vám o ňom informácie, prípadne vám ho zaslať.

Registrácia

Registráciu urobíte len raz pri prvej objednávke. Po kliknutí na Registrovať sa otvorí jednoduchý formulár, v ktorom vyplníte údaje potrebné pre zasielanie objednaného tovaru. Potvrdením registrácie je v databáze vytvorený užívateľský účet s Vašim menom a prihlasovacím heslom. Systém Vám automaticky zašle potvrdenie registrácie na Váš e-mail.

Pri ďalších nákupoch sa už budete prihlasovať iba prihlasovacím menom a heslom , ktorý ste si určili, nebudete teda musieť zadávať všetky registračné údaje znovu. Po prihlásení do systému sa na ľavom panely objaví informáca o Prihlásení zákazníka, kde sa zobrazí Vaše meno, Úprava údajov (v prípade zmeny adresy, telefónneho čísla...opravíte tieto údaje v registrácii), Zmena hesla, Objednávka.

O ochrane osobných údajov sa dočítate na úvodnej stránke.

Prihlásenie

Kliknutím na text Prihlásiť v menu Prihlásenie zákazníka, zadaním svojho mena pre prihlásenie a hesla sa prihlásite do internetového obchodu. Pokiaľ ste prihlasovacie heslo zabudli , server internetového obchodu Vám na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii pošle e-mailom vaše heslo. Pokiaľ ste prihlasovacie meno a heslo zabudli a program Vás nechce opäť zaregistrovať, pošlite nám správu e-mailom (uveďte láskavo ďalšie upresňujúce údaje pre identifikáciu Vášho pôvodného záznamu, okrem mena napríklad adresu).
Kliknutím na odkaz Odhlásiť sa môžete kedykoľvek odhlásiť.

Registráciu urobíte na SEGA Audio Web Shop iba raz, a to pri prvom nákupe. Uvediete svoje údaje a vznikne Vaše konto. Osobné údaje si naďalej chránite prihlasovacím menom a heslom. K prihláseniu prichádza vždy, keď u nás potvrdzujete objednávku. Prihlásením je myslené zadanie mena a hesla – ostatné údaje systém vyhľadá v databáze, kde sú uložené od Vašej prvej registrácie. Teda nie je potrebné opakovane uvádzať všetky údaje potrebné k nákupu.

Zmena registračných údajov

Keď sa prihlásite do systému, sú v registračnom formulári Vaše údaje vyplnené tak, ako boli uvedené pri Vašej prvej registrácii do databázy. Všetky údaje je však možné zmeniť. Stačí kliknúť na Úprava údajov a môžete údaje editovať. Keď potom kliknete na tlačítko Potvrdiť, budú aktuálne údaje zaznamenané do databázy. Pri úprave Vašich osobných údajov buďte pozorní. Často sa nám stáva, že zákazníci vyplnia už neplatnú objednávku, alebo uvedú chybný e-mail.

Nakupovanie

Kliknutím na ikonu nákupného košíka vložíte tovar do nákupného košíka, ktorý sa Vám priráta (zvýši sa hodnota obsahu košíka v pravom hornom rohu). Ďalej môžete pokračovať v nákupe, pozrieť obsah košíka alebo prejsť k potvrdeniu objednávky. Keď sa rozhodnete ukončiť svoj nákup, alebo si pozrieť tovar, ktorý ste do košíka vložili, kliknite na hornej lište na odkaz Košík .

Nákupný košík

Vstúpením do obchodu je Vám k dispozícii nákupný košík. Kliknutím na ikonu nákupného košíka vložíte tovar do nákupného košíka. Obsah nákupného košíka si pozriete kedykoľvek kliknutím na odkaz Košík v hornom menu.

Práca s nákupným košíkom:
Zmena počtu objednávaného tovaru: v stĺpci Množstvo upravíte množstvo objednaného tovaru a následne si hodnotu nákupu Prepočítate.
Odstránenie tovaru: stačením tlačidla „Vrátiť“ odstránite tovar z nákupného košíka.
Vyprázdnenie nákupného košíka: všetky položky nákupného košíka zrušíte kliknutím na Vrátiť.Pokračovať v nákupe: vrátite sa späť do katalógu.

Po výbere spôsobu platby a doručenia tovaru, stlačte Potvrdiť objednávku. Vaša objednávka v internetovom obchode je k nám odoslaná.

Prajeme Vám príjemné nakupovanie!

Tím

SEGA Audio s.r.o.